ג'נין: צה"ל חיסל מחבלים בדרכם לבצע פיגוע

אבי יעקב No Comments on ג'נין: צה"ל חיסל מחבלים בדרכם לבצע פיגוע

חיסול בג'נין: כוחות ימ״מ בהכוונת שב״כ סיכלו חוליה ממחנה הפליטים ג׳נין אשר היתה בדרכה לביצוע פיגוע בישראל. בין המחוסלים פעיל צבאי בולט שהיה מבוקש ע"י כוחות הביטחון. נתניהו בירך ואמר: "משיך לפעול נגד מבקשי נפשנו בכל מקום ובכל זמן". אבי גדלוביץ' ב'מהדורה המרכזית': "כוחות הביטחון לא ניסו לבצע מעצר אלא חיסלו מיד"

צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפעילות משותפת של ימ״מ צה"ל ושב"כ זוהה לפני זמן קצר רכב ובו חולית של מחבלים ממחנה הפליטים ג׳נין בדרכם לבצע פיגוע.

ראש החולייה שנהרג הוא נאיף אבו צויצ, תושב מחנה הפליטים בג׳נין, בן 26, פעיל צבאי בולט מהמחנה שהיה מעורב בפעילות צבאית נגד כוחותינו, כאשר בין השאר היה מעורב בקידום פעילות צבאית בהכוונת גורמי טרור מרצועת עזה. יחד עימו ברכב נהרגו שני חברי חוליה נוספים.

ברכב נמצא נשק מסוג M16 אשר שימש את החוליה.

ראש הממשלה נתניהו בירך על הפעולה המדויקת ואמר: "מברך את כוחות הביטחון וצה"ל על סיכול חוליית הטרור שעשתה את דרכה לפיגוע נגד אזרחי ישראל. אנחנו נמשיך לפעול נגד מבקשי נפשנו בכל מקום ובכל זמן".

בראיון לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית' דיווח אבי גדלוביץ': "מדובר ברכב ובו מספר מחבלים שיוצאים מג'נין במטרה מוצהרת לבצע פיגוע. כוחות הביטחון לא ניסו לבצע מעצר אלא מיד חיסלו את המחבלים. ולזירה נוספת, הלילה מיפה צה"ל את בית המחבל שירה למוות בשבת האחרונה בסייר העירוני בת"א חן אמיר, כוחות הביטחון תוהים על מניעי המחבל, שכבר היה מבוקש קודם לכן, ומעלים את האפשרות שתכנן לבצע פיגוע גדול בהפגנת השמאל"

האזינו



0 תגובות